שאלות ותשובות

עמוד הבית | שאלות ותשובות

מצטרפים וחוסכים בגדול

  • שאלה: אני מתגורר בבניין משותף, כיצד ניתן להחליף את ספק הגז?

הורד את "טופס יפוי כוח והודעה על החלפת ספק גז" מהאתר
החתם את רוב בעלי הדירות הצורכים גז. (לפחות 51%)
העבר אלינו את הטפסים עם החתימות לפקס 09-7931525 או לדוא"ל Info.Gas@dorgas.co.il
ומכאן אנחנו נשלים את כל המהלך.

  • שאלה: האם החלפת ספק הגז עולה לנו הדיירים כסף?

לא.
תהליך החלפת ספק הגז נעשה ללא כל עלות לדיירים. להיפך, אנו נדאג להוזלת מחירי הגז שאתם משלמים כיום.
שאלה: מה קורה ללמנו בזמנו עם כניסתנו לדירה?

אנו נדאג לקבל עבורכם את דמי הפיקדון ששלמתם בזמנו לספק הנוכחי והלהעבירם אלינו. דמי הפיקדון יעבדו לזכתוכם.

  • שאלה: כמה זמן אורך כל תהליך החלפת ספק הגז?

15 ימי עבודה מרגע קבלת הטפסים עם חתימות הדיירים והעברתם לידי הספק היוצא.
האם הגינה בה צובר הגז טמון באדמה עלולה להפגע בגלל החלפת ספק הגז?

עפ"י החוק, הספק היוצא חייב למכור לספק הנכנס את הצובר. במידה והצובר הקיים תקין / בטיחותי, אנו נרכוש מספק היוצא את הצובר הכל על מנת שלא לפגוע בגינה.

  • שאלה: האם הדיירים צריכים להיות בבית במהלך החלפת ספק הגז?

תהליך החלפת ספק הגז כולל בין היתר את החלפת המונים הישנים במונים חדשים (ללא תשלום - אין צורך בנוכחות הדיירים) וכן החלפת צינור הגומי אצלכם במטבח וכן בדיקת תקינות מערכות הגז הדירתיות והמשותפות (נדרשת נוכחות הדיירים) בכל מקרה שדייר לא נמצא בבית, הצוותים הטכניים שלנו ימתינו עד לחזרתו הביתה ורק אז ישלימו את העבודה, הכל על מנת שלא לפגוע בשגרת החיים שלכם הדיירים.

  • שאלה: מה המחיר למ"ק ולדמי שירות חודשיים שאשלם עם המעבר לחברת כלבו גז?

המחיר למ"ק ולדמי שירות נכון למועד זה, הינו כמחיר המתפרס באתר כמחיר הממוצע בעיר מגוריך, המחיר צמוד לשינויים במחירי הגז כמתפרסם ע"י משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים ולמחיר הממוצע לעיר המגורים כפי שמתפרסם מידי חודש באתר כלבו גז. למעט לקוחות במרחב ירושלים והסביבה המשתמשים בגז לבישול.
להצעת מחיר נא מלא טופס "צור קשר" ומנהל המרחב ייצור עמך קשר בהקדם.

  • שאלה: עם מי יוצרים קשר במקרה של דליפת גז?

לחברת כלבו גז  מוקד חירום הפועל שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה.
בכל מקרה של חשד לדליפה, יש ליצור קשר באופן מיידי עם מוקד החירום בטלפון 08-6209154.

X